2011年12月14日 星期三

自家製熱香餅

我由細到大都好鍾意食pancake架,今朝阿女好早就叫醒咗我,而我又心血來潮好想食pancake喎,就即刻走入廚房左溝右溝煮了這個自家製熱香餅喇!係咪煎得好靚呢?好易整架咋,你都快啲試下整啦!用來做早餐或下午茶小食都一樣咁正架!重包保唔會好似麥噹噹嗰啲熱香餅咁食落會「拿脷」(因為佢哋用baking soda)!^0^



材料:(約有8塊)

材料:
低筋麵粉 200g
鮮奶 一盒(237ml)
大雞蛋 2隻 (我用CP XL 雞蛋)
砂糖 50g
油 15g
泡打粉 1.5茶匙(baking powder)
鹽 少許


做法:



  1. 將所有材料拌勻後,靜置半小時(最少15分鐘)。

  2. 將鑊燒熱後,用少許油(數滴)塗勻平底鑊(只須塗一次),然後倒進少許粉漿,用慢火煎至冒出氣泡(下圖)後反轉再煎1-2分鐘即可。

  3. 可隨個人喜好,選擇加牛油和糖漿/粗粒花生醬和煉奶/香蕉和朱古力漿來食,各有特式,不遇一樣咁好味!^0^

如要看更多製作過程的相片,請到:

http://www.facebook.com/home.php?#!/media/set/?set=a.237084346361485.55540.160110140725573&type=1


If you like my recipe, please "Like" my page in Facebook! Thanks! ^_^

11 則留言:

  1. 我想問油係用咩油?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用任何食油都可以!
      我用橄欖油,但用其它植物油如粟米油、芥花籽油都可!若想香啲又唔怕肥亦可以用牛油,但要預先用熱水座溶後才使用。

      刪除
    2. 花生油可以嗎

      刪除
  2. 想問一下點解要靜置只最15分鍾先可以煎?
    我試過整過覺得D粉好實 同煎個時出好少泡泡 點解睇你圖中煎個時有咁多氣泡o既?
    如果粉漿唔落油同鹽 會唔會少左氣泡出現嫁?拌粉漿時係咪唔可以太快?thx

    回覆刪除
  3. 唔好意思咁遲答覆你!

    想問一下點解要靜置只最15分鍾先可以煎?
    ->因為我發覺若拌好粉漿後立刻煎,產生的氣泡會少好多。

    我試過整過覺得D粉好實
    ->因為每隻麵粉受水程度都不同,若覺得太實,請自行酌量增加鮮奶的份量。

    煎個時出好少泡泡
    ->這可能是你用的發粉不夠"strong",可能要用多些才有相同效果。

    如果粉漿唔落油同鹽 會唔會少左氣泡出現嫁?
    ->唔會少左氣泡出現。
    ->唔落油:pancake吃起來會感覺較乾和較硬。
    ->唔落鹽:鹽只是用來辟去麵粉味,份量很少,不落亦冇問題!

    拌粉漿時係咪唔可以太快?
    ->最緊要是拌勻至後沒有粉粒,速度快慢並不是問題。
    ->我通常先加已打發的蛋汁與所有粉類(低粉+糖+發粉+鹽)拌勻成杰麵糊,然後再逐少加入鮮奶至適中的稀杰程度,最後才落油拌勻成pancake麵糊。

    最好先煎一小塊試味和軟硬度,再酌量根據個人口味調整奶和糖的份量!

    回覆刪除
  4. 請問 baking powder 是指 "發粉" 還是指 "泡打粉" 呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. po主明明說了是發粉呢…
      在英文之前那幾個字lol

      刪除
  5. 發粉係咪質係自發粉?如果我整完用唔晒可以放雪櫃嗎?

    回覆刪除
  6. Hello你好,想問下唔落油得唔得架?謝謝分享🙏🏻

    回覆刪除